Op 21 september bruist Roosendaal tijdens de Dag van Roosendaal. Dit evenement brengt inwoners, ondernemers, organisaties en verenigingen samen om onze stad te vieren. Dit jaar is ook Stichting Energietransitie Roosendaal aanwezig – en daar zijn we trots op!
De Dag van Roosendaal draait om verbinding en inspiratie. Precies datgene waar wij als stichting ook voor staan. Samen werken we aan een toekomstbestendige stad, waarin duurzame energie en slimme oplossingen een steeds grotere rol spelen. Tijdens het evenement vertellen we bezoekers meer over onze initiatieven, projecten en hoe iedereen – van inwoner tot ondernemer – kan bijdragen aan de energietransitie.
Kom je langs bij onze stand, dan:
De energietransitie is geen ver-van-je-bed-show. Het gaat om onze huizen, onze bedrijven en onze leefomgeving. Door elkaar te ontmoeten en kennis te delen, zetten we steeds weer een stap vooruit. We hopen op de Dag van Roosendaal veel inwoners en ondernemers te inspireren én uit te nodigen om samen te werken aan een duurzame toekomst.
👉 Kom je ook langs? We ontmoeten je graag bij onze stand!
Ook in 2025 heeft de StER inwoners van de gemeente Roosendaal ondersteund bij het verduurzamen van hun woning en energiegebruik. StER deed dit in...